If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Да не те плаша колега , но нещата за съжаление май наистина отиват към селеспида Темата мисля е доста изчерпателна, ще помагам и дистанционно с каквото мога, така , че ако не си "вързан"в ръцете се хвани един ден и я разфасовай.
[QUOTE=ivanovbs;481520]Сорри ,а за диспей .. има си диспей само за това на коя предавка си ина4е за селето има едно като кутия с лост4е нагоре ,но странното е ,4е го прави смисъл пресветва само два пъти до сега и като запаля си из4езва ..[/QUOT
ходи да ти замерят съединителя...освен това има един болт за калибрирането на селето . От горе се бърка ,треа да си на 43 мм горе долу ,за да отделя както трябва .Отделно от това самата адаптация треа ти направи 28 и нещо мм между скоростите .
Преди да сваляш провери лесното ,ако не е това , бегай към Добри . :)
Провери ВРЪЗКИТЕ ,последния път заебах колата у люлин ,от калпави връзки ,та взимах от лисан алфадиага ,че немам още кабел за моя . И Дригата откри проблема с връзките... Фиорето е много в час с селето. И е точно момче ,помага в нужда (на мен не един път )
светването на лампата говори за проблем в налягането на системата. Тъй като помпата е електрическа тя не се влияе от оборотите на двигателя. Според мен-първо проверка помпа-датчик за налягане-хидроакумулатор и след това натам по веригата. Не се хващайте веднага в робота. Той е една механика. Не е зле да почнеш от проверка на връзките като начало. лоша връзка също може да доведе до ненормална работа на помпата и от там и колебания в налягането.
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
Здравейте,преди няколко месеца започна да ми свети лампата на селеспийда и остава на свободна скорост!Оправяше се с многократно откачане на клемата на акомулатора,но не всеки път,в движение доста рядко повечето пъти когато паля и остава да мига!Около месец и нещо не беше светвала минал съм 2000км,но от 2-3 дена започна отново да свети и то в движение,при отваряне на шофьорската врата отначало огасваше,но сега не става всеки път,няколко пъти при отваряне на предния капак изгасва!Сменил съм маслото на робота,направи ми впечатление че по някой път е изхвърляла масло от маркучето на казанчето.Ходих в сервиз на фиат и я закачаха на стенд,давала грешка в контролния блок на селеспийда ''Engine speed Open circuit Intermittent'',но явно не разбират нищо и не знаят какво да правят,трябвало да се сменя контролния блок!Явно помпата не тръгва всеки път защото при отваряне на шофьорската врата не се чува всеки път и тогава свети лампата,някой има ли идея какво мога да направя?
Здравейте,преди няколко месеца започна да ми свети лампата на селеспийда и остава на свободна скорост!Оправяше се с многократно откачане на клемата на акомулатора,но не всеки път,в движение доста рядко повечето пъти когато паля и остава да мига!Около месец и нещо не беше светвала минал съм 2000км,но от 2-3 дена започна отново да свети и то в движение,при отваряне на шофьорската врата отначало огасваше,но сега не става всеки път,няколко пъти при отваряне на предния капак изгасва!Сменил съм маслото на робота,направи ми впечатление че по някой път е изхвърляла масло от маркучето на казанчето.Ходих в сервиз на фиат и я закачаха на стенд,давала грешка в контролния блок на селеспийда ''Engine speed Open circuit Intermittent'',но явно не разбират нищо и не знаят какво да правят,трябвало да се сменя контролния блок!Явно помпата не тръгва всеки път защото при отваряне на шофьорската врата не се чува всеки път и тогава свети лампата,някой има ли идея какво мога да направя?
Колегата fiore ,по горе е описал доста подробно откъде да се тръгне най напред. замаслени букси, помпа (ако са четки се прави лесно и евтино) датчик на помпата и така нататък
Темата наистина е много добра браво.Но аз имам следния проблем имам Алфа 156 Селеспиид и 4-та скорост просто исчезва от време на време а когато карам и мина по някоя дупка почва да мига лампичката на таблото за селеспиида че нешто не е наред и след малко си изгасва.А когато искам да превклуча от 3-та на 4-та бутам лоста и след 3-4 секунди се чува някакъв трясък и превклучва на 5-та.
Здравейте,преди няколко месеца започна да ми свети лампата на селеспийда и остава на свободна скорост!Оправяше се с многократно откачане на клемата на акомулатора,но не всеки път,в движение доста рядко повечето пъти когато паля и остава да мига!Около месец и нещо не беше светвала минал съм 2000км,но от 2-3 дена започна отново да свети и то в движение,при отваряне на шофьорската врата отначало огасваше,но сега не става всеки път,няколко пъти при отваряне на предния капак изгасва!Сменил съм маслото на робота,направи ми впечатление че по някой път е изхвърляла масло от маркучето на казанчето.Ходих в сервиз на фиат и я закачаха на стенд,давала грешка в контролния блок на селеспийда ''Engine speed Open circuit Intermittent'',но явно не разбират нищо и не знаят какво да правят,трябвало да се сменя контролния блок!Явно помпата не тръгва всеки път защото при отваряне на шофьорската врата не се чува всеки път и тогава свети лампата,някой има ли идея какво мога да направя?
звучи като четки. При подаване на по силен ток помпата завърта и лампата угасва. При отваряне на предния капак от дори малки вибрации- отново. Не съм сигурен но.... Не пипай блока преди да се увериш че не са четки.
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
звучи като четки. При подаване на по силен ток помпата завърта и лампата угасва. При отваряне на предния капак от дори малки вибрации- отново. Не съм сигурен но.... Не пипай блока преди да се увериш че не са четки.
Мерси колега,ще я смъкна ,след това предполагам ,че трябва да се обезвъздуши системата горе от винтчето на робота?
звучи като четки. ... Не пипай блока преди да се увериш че не са четки.
100% проблема е във или около помпата.
При отказ на помпата цялото събрано масло в сферата се излиза в казанчето и затова прелива. Към постовете на колегите само мога да добявя добре да огледаш (ако трябва разглоби) релето което е до акумулатора (то е за помпата) да не е залято с киселина от него и вътре да е силно окислено. Смени си четките задължително. Лесно се сваля и само двигателчето като свалиш фара, и развиеш двата шестограма на диагонал които са на алуминиевият корпус на помпичаката (2 са шестограм , две са торкс) и двата гумени тампона на самият корпус на електромоторчето в подкалника. Така няма да се цапаш с масло
Сферата е от Сутиен (ситроен) . Нова в магазина е 70 лв. Лесно се намират и 2-ра употреба по 30 кинта. Тъй като мембраната е доста издражлива , но тврда , за предпочитане е нова. Изхвъргат се клапанчетата на сферата, прави се преходник на стругар (10 лв.) С тръбен ключ внимателно се развива тапата на сферата докато налягането на азота спадне на 30 bar. (трябва да се прави на хидравличен стенд за да се мери налягането от предната й част с масло ) или се завива накрайник от климатик( още 10 кинта - както в случая) и си я помпате колкото искате и когато искате
Сферата е от Сутиен (ситроен) . Нова в магазина е 70 лв. Лесно се намират и 2-ра употреба по 30 кинта. Тъй като мембраната е доста издражлива , но тврда , за предпочитане е нова. Изхвъргат се клапанчетата на сферата, прави се преходник на стругар (10 лв.) С тръбен ключ внимателно се развива тапата на сферата докато налягането на азота спадне на 30 bar. (трябва да се прави на хидравличен стенд за да се мери налягането от предната й част с масло ) или се завива накрайник от климатик( още 10 кинта - както в случая) и си я помпате колкото искате и когато искате
Тази сфера ситроенска обаче заводски е на 45bar налягане(ако е от ВХ)
Лесно се сваля и само двигателчето като свалиш фара, и развиеш двата шестограма на диагонал които са на алуминиевият корпус на помпичаката (2 са шестограм , две са торкс) и двата гумени тампона на самият корпус на електромоторчето в подкалника. Така няма да се цапаш с масло
Но пък трябва да сваляш фара , което също си е забавление. Малко масло подхранва кожата , а след това има препарати за миене от които ръцете ти стават като на новородено)))
Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая sprint tropheo 155/1.8 156/2.0 Selespeed
100% проблема е във или около помпата.
При отказ на помпата цялото събрано масло в сферата се излиза в казанчето и затова прелива. Към постовете на колегите само мога да добявя добре да огледаш (ако трябва разглоби) релето което е до акумулатора (то е за помпата) да не е залято с киселина от него и вътре да е силно окислено. Смени си четките задължително. Лесно се сваля и само двигателчето като свалиш фара, и развиеш двата шестограма на диагонал които са на алуминиевият корпус на помпичаката (2 са шестограм , две са торкс) и двата гумени тампона на самият корпус на електромоторчето в подкалника. Така няма да се цапаш с масло
Кое е точно релето за помпата,пред акумулатора са шест релета,а на капачето не видях да пише точно за нея помпа?
Comment