Известие

Collapse
No announcement yet.

Selespeed - приказки с картинки

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да не те плаша колега , но нещата за съжаление май наистина отиват към селеспида Темата мисля е доста изчерпателна, ще помагам и дистанционно с каквото мога, така , че ако не си "вързан"в ръцете се хвани един ден и я разфасовай.

    Comment


    • #17
      [QUOTE=ivanovbs;481520]Сорри ,а за диспей .. има си диспей само за това на коя предавка си ина4е за селето има едно като кутия с лост4е нагоре ,но странното е ,4е го прави смисъл пресветва само два пъти до сега и като запаля си из4езва ..[/QUOT

      ходи да ти замерят съединителя...освен това има един болт за калибрирането на селето . От горе се бърка ,треа да си на 43 мм горе долу ,за да отделя както трябва .Отделно от това самата адаптация треа ти направи 28 и нещо мм между скоростите .
      Преди да сваляш провери лесното ,ако не е това , бегай към Добри . :)
      Провери ВРЪЗКИТЕ ,последния път заебах колата у люлин ,от калпави връзки ,та взимах от лисан алфадиага ,че немам още кабел за моя . И Дригата откри проблема с връзките... Фиорето е много в час с селето. И е точно момче ,помага в нужда (на мен не един път )

      sigpic
      Alfa Romeo 159 EX

      Comment


      • #18
        светването на лампата говори за проблем в налягането на системата. Тъй като помпата е електрическа тя не се влияе от оборотите на двигателя. Според мен-първо проверка помпа-датчик за налягане-хидроакумулатор и след това натам по веригата. Не се хващайте веднага в робота. Той е една механика. Не е зле да почнеш от проверка на връзките като начало. лоша връзка също може да доведе до ненормална работа на помпата и от там и колебания в налягането.
        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
        sprint tropheo
        155/1.8
        156/2.0 Selespeed

        Comment


        • #19
          Здравейте,преди няколко месеца започна да ми свети лампата на селеспийда и остава на свободна скорост!Оправяше се с многократно откачане на клемата на акомулатора,но не всеки път,в движение доста рядко повечето пъти когато паля и остава да мига!Около месец и нещо не беше светвала минал съм 2000км,но от 2-3 дена започна отново да свети и то в движение,при отваряне на шофьорската врата отначало огасваше,но сега не става всеки път,няколко пъти при отваряне на предния капак изгасва!Сменил съм маслото на робота,направи ми впечатление че по някой път е изхвърляла масло от маркучето на казанчето.Ходих в сервиз на фиат и я закачаха на стенд,давала грешка в контролния блок на селеспийда ''Engine speed Open circuit Intermittent'',но явно не разбират нищо и не знаят какво да правят,трябвало да се сменя контролния блок!Явно помпата не тръгва всеки път защото при отваряне на шофьорската врата не се чува всеки път и тогава свети лампата,някой има ли идея какво мога да направя?

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ReDDevil Покажи съобщение
            Здравейте,преди няколко месеца започна да ми свети лампата на селеспийда и остава на свободна скорост!Оправяше се с многократно откачане на клемата на акомулатора,но не всеки път,в движение доста рядко повечето пъти когато паля и остава да мига!Около месец и нещо не беше светвала минал съм 2000км,но от 2-3 дена започна отново да свети и то в движение,при отваряне на шофьорската врата отначало огасваше,но сега не става всеки път,няколко пъти при отваряне на предния капак изгасва!Сменил съм маслото на робота,направи ми впечатление че по някой път е изхвърляла масло от маркучето на казанчето.Ходих в сервиз на фиат и я закачаха на стенд,давала грешка в контролния блок на селеспийда ''Engine speed Open circuit Intermittent'',но явно не разбират нищо и не знаят какво да правят,трябвало да се сменя контролния блок!Явно помпата не тръгва всеки път защото при отваряне на шофьорската врата не се чува всеки път и тогава свети лампата,някой има ли идея какво мога да направя?

            Колегата fiore ,по горе е описал доста подробно откъде да се тръгне най напред. замаслени букси, помпа (ако са четки се прави лесно и евтино) датчик на помпата и така нататък

            sigpic
            Alfa Romeo 159 EX

            Comment


            • #21
              Пропуснах да кажа,че съм напръскал абсолютно всички букси със контактен спрей.

              Comment


              • #22
                Искам да попитам

                Темата наистина е много добра браво.Но аз имам следния проблем имам Алфа 156 Селеспиид и 4-та скорост просто исчезва от време на време а когато карам и мина по някоя дупка почва да мига лампичката на таблото за селеспиида че нешто не е наред и след малко си изгасва.А когато искам да превклуча от 3-та на 4-та бутам лоста и след 3-4 секунди се чува някакъв трясък и превклучва на 5-та.

                Comment


                • #23
                  Начи имам алфадиаг и бих се опитал да помогна на всеки ,който е от софия и има проблеми със селето. Поне да се разбере какъв е проблема

                  sigpic
                  Alfa Romeo 159 EX

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от ReDDevil Покажи съобщение
                    Здравейте,преди няколко месеца започна да ми свети лампата на селеспийда и остава на свободна скорост!Оправяше се с многократно откачане на клемата на акомулатора,но не всеки път,в движение доста рядко повечето пъти когато паля и остава да мига!Около месец и нещо не беше светвала минал съм 2000км,но от 2-3 дена започна отново да свети и то в движение,при отваряне на шофьорската врата отначало огасваше,но сега не става всеки път,няколко пъти при отваряне на предния капак изгасва!Сменил съм маслото на робота,направи ми впечатление че по някой път е изхвърляла масло от маркучето на казанчето.Ходих в сервиз на фиат и я закачаха на стенд,давала грешка в контролния блок на селеспийда ''Engine speed Open circuit Intermittent'',но явно не разбират нищо и не знаят какво да правят,трябвало да се сменя контролния блок!Явно помпата не тръгва всеки път защото при отваряне на шофьорската врата не се чува всеки път и тогава свети лампата,някой има ли идея какво мога да направя?
                    звучи като четки. При подаване на по силен ток помпата завърта и лампата угасва. При отваряне на предния капак от дори малки вибрации- отново. Не съм сигурен но.... Не пипай блока преди да се увериш че не са четки.
                    Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                    sprint tropheo
                    155/1.8
                    156/2.0 Selespeed

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                      звучи като четки. При подаване на по силен ток помпата завърта и лампата угасва. При отваряне на предния капак от дори малки вибрации- отново. Не съм сигурен но.... Не пипай блока преди да се увериш че не са четки.
                      Мерси колега,ще я смъкна ,след това предполагам ,че трябва да се обезвъздуши системата горе от винтчето на робота?

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от ReDDevil Покажи съобщение
                        Мерси колега,ще я смъкна ,след това предполагам ,че трябва да се обезвъздуши системата горе от винтчето на робота?
                        системата се обезвъздушава сама. Не пипай винтчето! Рискът е да му скъсаш резбата или гуменото о-пръстенче вътре. Стяга се съвсем леко(почти на ръка).
                        Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                        sprint tropheo
                        155/1.8
                        156/2.0 Selespeed

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
                          звучи като четки. ... Не пипай блока преди да се увериш че не са четки.
                          100% проблема е във или около помпата.
                          При отказ на помпата цялото събрано масло в сферата се излиза в казанчето и затова прелива. Към постовете на колегите само мога да добявя добре да огледаш (ако трябва разглоби) релето което е до акумулатора (то е за помпата) да не е залято с киселина от него и вътре да е силно окислено. Смени си четките задължително. Лесно се сваля и само двигателчето като свалиш фара, и развиеш двата шестограма на диагонал които са на алуминиевият корпус на помпичаката (2 са шестограм , две са торкс) и двата гумени тампона на самият корпус на електромоторчето в подкалника. Така няма да се цапаш с масло

                          Comment


                          • #28
                            Ето още едно интересно решение тип (Self made)




                            Сферата е от Сутиен (ситроен) . Нова в магазина е 70 лв. Лесно се намират и 2-ра употреба по 30 кинта. Тъй като мембраната е доста издражлива , но тврда , за предпочитане е нова. Изхвъргат се клапанчетата на сферата, прави се преходник на стругар (10 лв.) С тръбен ключ внимателно се развива тапата на сферата докато налягането на азота спадне на 30 bar. (трябва да се прави на хидравличен стенд за да се мери налягането от предната й част с масло ) или се завива накрайник от климатик( още 10 кинта - както в случая) и си я помпате колкото искате и когато искате

                            Last edited by dobromirski; d.m.y г., 08:39.

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                              Ето още едно интересно решение тип (Self made)




                              Сферата е от Сутиен (ситроен) . Нова в магазина е 70 лв. Лесно се намират и 2-ра употреба по 30 кинта. Тъй като мембраната е доста издражлива , но тврда , за предпочитане е нова. Изхвъргат се клапанчетата на сферата, прави се преходник на стругар (10 лв.) С тръбен ключ внимателно се развива тапата на сферата докато налягането на азота спадне на 30 bar. (трябва да се прави на хидравличен стенд за да се мери налягането от предната й част с масло ) или се завива накрайник от климатик( още 10 кинта - както в случая) и си я помпате колкото искате и когато искате

                              Тази сфера ситроенска обаче заводски е на 45bar налягане(ако е от ВХ)



                              Лесно се сваля и само двигателчето като свалиш фара, и развиеш двата шестограма на диагонал които са на алуминиевият корпус на помпичаката (2 са шестограм , две са торкс) и двата гумени тампона на самият корпус на електромоторчето в подкалника. Така няма да се цапаш с масло

                              Но пък трябва да сваляш фара , което също си е забавление. Малко масло подхранва кожата , а след това има препарати за миене от които ръцете ти стават като на новородено)))
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщение
                                100% проблема е във или около помпата.
                                При отказ на помпата цялото събрано масло в сферата се излиза в казанчето и затова прелива. Към постовете на колегите само мога да добявя добре да огледаш (ако трябва разглоби) релето което е до акумулатора (то е за помпата) да не е залято с киселина от него и вътре да е силно окислено. Смени си четките задължително. Лесно се сваля и само двигателчето като свалиш фара, и развиеш двата шестограма на диагонал които са на алуминиевият корпус на помпичаката (2 са шестограм , две са торкс) и двата гумени тампона на самият корпус на електромоторчето в подкалника. Така няма да се цапаш с масло
                                Кое е точно релето за помпата,пред акумулатора са шест релета,а на капачето не видях да пише точно за нея помпа?

                                Comment

                                Working...
                                X